vrijdag 29 maart 2013

Olifantenvest

 
Alicia is een echte koukleum, het liefst zit ze ìn de kachel. Het fleecedeken heeft een speciaal plekje in haar hart en plassen doet ze alleen naast de kachel. Tja.. ik vond dat het tijd werd voor een lekker warm vest, dat ze aan kan doen als ze het koud heeft.

Ik zag heel lang geleden in de Ottobre deze stof in het blauw, zó schattig! Toen ik er eindelijk een project voor bedacht had, begon de grote online speurtocht. Ik vond de stof (van Znok design) in deze webwinkel. Een echte aanrader, zowel de tricot als de webwinkel. Ik ben erg onder de indruk van de klantvriendelijk heid van de dame achter Joy Fits!
 
Girly: een strikje
Ik ben grensverleggend bezig: een contrasterende bies








 
De print heb ik door laten lopen, althans, ik heb ze tegen elkaar in laten lopen.

Het was een tocht met hindernissen, maar ik ben erg blij met het resultaat. Is het perfect? Nee, dat zeker niet. Maar de foutjes zitten grotendeels aan de binnenkant en dat ga ik niemand vertellen.

Stof: Znok Design
Fournituren: markt
Patroon: Mörrimÿkky uit Ottobre winter 6/2012

1 opmerking:

  1. Die binnenkantfoutjes zijn niet belangrijk :-) Superleuk vest, en dat geel is heel fris en vrolijk! En, draagt ze 'm graag? Vast wel!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen